Over mij...

 

Een pittige organizer!

Ik ben Amber Dekkers, werk vanuit mijn eigen kantoor als officemanager van mezelf en misschien ook wel die van jou! 

Na jaren actief te zijn geweest als makelaar in de woningmarkt van Noord-Limburg,  was het tijd voor een extra uitdaging! Met de opgedane kennis en ervaring in deze branche wilde ik mijn skills in het verbinden, adviseren en organiseren, graag overbrengen op mijn eigen klanten. Ik was op zoek naar ruimte voor flexibiliteit en creativiteit en dat vond ik in het zelfstandig ondernemerschap. In eerste instantie niet direct als zelfstandig makelaar maar op gebied van de backoffice. 

Mijn privéleven draait om mijn (samengestelde) gezin met mijn partner, 3 kinderen, een hond, een geweldig huis en geweldige vrienden. Ik houd van borrelen, hapje eten buiten de deur, vakantie naar de zon maar van een hotelletje in eigen land kan ik ook erg genieten! 

Ik ben een work-a-holic, enorm gepassioneerd en ga nooit voor minder dan goed! Het beste is natuurlijk nóg beter 😉 Ik ben een pittige organizer, leergierig (of informatieverslaafd), spontaan en enthousiast! En dat alles probeer ik soms ook nog samen te vatten in tekst. Ik houd van schrijven, spelen met woorden, schrijven met een scherpe pen 😉 

 

Flexibili’tijd‘? 

Het doet pijn aan de ogen bij de Nederlandse spelling-tijgers. Maar het is precies zoals het er staat. Een virtueel assistent is bijzonder flexibel. Op het gebied van werktijden, locaties, processen, CRM pakketten enz. En naast flexibiliteit levert een virtueel assistent ook veel tijd op. Zij neemt je werk uit handen waardoor je tijd overhoudt! Flexibilitijd, een begrip van deze tijd 😉