06 38 750 360 info@amberdekkers.nl

Makelaardij

Specialisme voegt toe. Door de jarenlange ervaring in deze branche weet ik dat er geen branche meer onderhevig is aan de markt dan deze. Pieken en dalen, in werkzaamheden en tijd. 

 

De mogelijkheden

Als makelaarskantoor ben je hier zéker aan het goede adres! Een uurtje tekort op kantoor? Een stapel offertes te laat? Verkoopbrochures die niet uit de pc komen door gebrek aan tijd? Bezichtigingen nabellen en terugkoppelen naar verkoper(s)?                Ik verwerk de gegevens rechtstreeks in het CRM-pakket. Je hebt geen idee dat ik er in werkelijkheid niet ben 😉

Het plannen van uw agenda('s)

Dat er veel afspraken plaatsvinden op een dag is duidelijk. Maar dat er soms ook tijd verloren gaat is vervelend. Efficient plannen is fijn. Reistijd voor en na uiteraard ook. Het organiseren van de agenda is ook een vak. Een beluurtje, een uitwerkuurtje, een ‘niet storen’ momentje. Nieuw voor veel ondernemers maar oh zo effectief!

Het verwerken van uw mailbox(en)

Een hele lading aan berichten als je ‘s morgens je mailbox opent. Zucht … is het belangrijk? Je hebt al snel je eerste afspraak dus echt tijd voor een selectie is er niet. Fijn als iemand anders door de waslijst loopt en ordent wat nog moet en wat niet.

Het uitwerken van rapporten, offertes, koopaktes etc.

Woningopnames, aan- en/of verkoopoffertes, koopaktes, huurovereenkomsten. Het kan allemaal. Toch fijn dat je deze nog even snel uit kunt zetten en ‘s morgens vóór je afspraak in je mailbox vindt.

Het (na) bellen van kopers en verkopers

Na elke afspraak volgt een reactie. Tenminste, daar gaan we vaak vanuit. Maar hoe vaak komt het voor dat een kandidaat niets meer laat horen na een bezichtiging? Toch maar even nabellen dan. Iets waar vaak weinig tijd voor is. Tevens kan deze klant een potentiele kandidaat voor een ándere woning zijn. Daar moet je dus even tijd insteken …

Het opmaken van (verkoop)brochures

De binnendienst loopt over. Is het niet van de telefoon dan wel van het plannen van afspraken. Clusteren per adres, open dagen organiseren. Het is een roerige markt. De aanmelding van de woning heeft prioriteit. Maar wie heeft er tijd voor die brochure?

Aankoopbegeleiding (ook expats)

In onze steden hebben we binnen de makelaardij dagelijks te maken met zgn. expats. Werknemers van buiten Nederland die – al dan niet tijdelijk – worden aangesteld bij een Nederlands bedrijf.  Voor hen zoek ik dagelijks naar passend aanbod (zowel koop als huur). Via Funda, Instagram maar ook rechtstreeks via warme contacten met collega makelaars. Het doel is om vóór de markt uit aanbod te vinden wat aansluit bij de wensen van je klant(en). Een tijdrovende uitdaging in de huidige woningmarkt!

Het bijhouden van Social Media pagina's

In rustigere tijden is de Facebookpagina niet de grootste klus op kantoor. Maar wanneer de afspraken je om de oren vliegen, schiet het posten van berichten er bij in. Even een bord plaatsen, een felicitatie overbrengen, gebak van een tevreden klant of gewoon een ‘start van de dag’- quote. Statistieken zijn fijn om te weten wat het bereik is van je posts. Echt iets voor een virtual assistant. 

Contact

email

info@amberdekkers.nl

telefoon

+316 38 750 360

Meer weten?

6 + 3 =